Muggenbult Sandra - Reisverslag uit Rome, Italië van sandradenijs - WaarBenJij.nu Muggenbult Sandra - Reisverslag uit Rome, Italië van sandradenijs - WaarBenJij.nu

Muggenbult Sandra

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg

14 Juli 2005 | Italië, Rome

Nog een kleine aanvulling op het vorige bericht. We worden echt knetter van de jeuk van alle muggenbulten. We hebben er ieder 20 ongeveer ondanks het insmeren/spuiten met chemische rommel. We proberen nu maar op onze tanden te bijten en niet te krabben, dan zijn we er des de sneller vanaf. Ik heb ook nog steeds een hele grote muggenbult, volgens mij al bijna een week... hij begint nu eindelijk te vervagen, nadat hij blauw is geworden!

We moeten er maar mee leven... snik snik...nee hoor, die rotmuggen verpesten mijn vakantie niet...

Groetjes

  • 14 Juli 2005 - 22:39

    Ingrid:

    Hoi meiden,
    Leuk, die verhalen wat jullie allemaal gedaan hebben. Zo te lezen vermaken jullie je we.
    Ik denk dat jullie eruit halen wat erin zit. Prima. Het weer is hier nu ook lekker. Hopelijk blijft dat zo, maar ik vrees dat we morgen wel weer een onweersbui krijgen. Jullie hebben al een groot deel van Italie gezien. Leuk hoor. Italie ken ik niet zo goed. Moet dat ook maar eens overwegen.
    Groetjes van Ing en tour ze nog verder.
    Liefs van Ingrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 5404

Voorgaande reizen:

01 Juli 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: