Vertrekdatum - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sandradenijs - WaarBenJij.nu Vertrekdatum - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van sandradenijs - WaarBenJij.nu

Vertrekdatum

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg

01 Juli 2005 | Nederland, Amsterdam

Ciao a tutti,

Mijn vertrekdatum richting Italië is dinsdag 5 juli geworden ipv donderdag 30 juni. We zullen vanaf Haarlem vertrekken richting Den Haag, waarna we overstappen op een trein naar Brussel. In Brussel kunnen we dan op de Thalys naar Parijs stappen. We komen rond het middaguur aan in Parijs en zullen dan binnen Parijs met de metro van Paris Nord naar Paris Gare de Lyon reizen met de metro. Vanaf hier hebben we een directe TGV verbinding met Milano, waar we 's avonds rond 21.30 zullen aankomen. Ik nodig jullie bij deze uit om deze site in de gaten te houden gedurende mijn reis (24 juli zal ik zeker weer terug zijn in NL) en ik vind het leuk om jullie reacties te lezen (die heel makkelijk te plaatsen zijn)

Dikke kus San

  • 05 Juli 2005 - 08:26

    Kris:

    Hoi San,

    Goeie zet om zo weg te gaan. Laat alles lekker op je afkomen en leef met de dag achteraf kan niemand dit je meer afnemen. Had ik ook moeten doen toen ik even een weekje naar Griekenalnd ging, maar de site was mij niet bekend.

    Veel plezier, genot en wijsheid toegewenst.

    Liefs Kris

  • 05 Juli 2005 - 18:47

    Marinne:

    Wat een leuk idee deze site. Ik wens je een goede reis nog. Is het nog goed weer daar in Italie? Veel plezier! x Marinne

  • 05 Juli 2005 - 23:13

    Ingrid Kleve:

    Hai San en Annefleur.Ik heb gehoord dat jullie al begonnen met vertraging. Hebben jullie al de treinen nog gehaald of zijn jullie ergens voor de einstreep al gestrand? Ik hoop dat alles verder goed is gegaan. San je hebt in ieder geval iets te schrijven in je dagboek. Meiden, veel plezier en mooi weer. Het regent hier alweer. Gr. Ing

  • 07 Juli 2005 - 23:01

    Ingrid:

    Hoi San en Annefleur. Ik heb gehoord dat jullie toch op tijd in milaan zijn aangekomen. gelukkig. Jullie zijn ook de volgende dag Milaan gaan verkennen. Leuk hoor. Hier is alles als vanouds. Wisselvallig weer, af en toe een bui en s àvonds fris. Hopelijk hebben jullie het beter en geniet ervan. Gr. Ingrid

  • 08 Juli 2005 - 14:25

    Lies:

    Hai Anne en San,
    En hoe bevalt t daar in dat zonnige Italië?Veel mooie dingen(nee ik bedoel geen mannen) gezien?De reis verliep niet geheel vlekkeloos he?Maar jullie zyn er!
    Hier is t weer nix!Ben van de camping weggespoeld. Meiden genieten jullie er maar lekker van! X Lies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 5383

Voorgaande reizen:

01 Juli 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: